.

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Πέρασες πολύ βιαστικά και αθόρυβα απ’ τη ζωή μας, Ηλία.

Πέρασες πολύ βιαστικά και αθόρυβα απ’ τη ζωή…

Ο νεκρός πεθαίνει μόνο όταν τον ξεχάσεις...και εμείς τον Ηλία δεν πρόκειται να τον ξεχάσουμε ποτέ…
Πάντα θα τον θυμόμαστε ως το χαμογελαστό και κεφάτο παιδί του σχολείου που με μια ματιά και ένα του χαμόγελο είχε την ικανότητα να σου αλλάξει ολόκληρη την ψυχολογία…
...περάσαμε μαζί τις τελευταίες του στιγμές που ήταν γεμάτες ευτυχία, κέφι και ευχαρίστηση, στην εκδήλωση που οργανώσαμε και που ο ίδιος επέλεξε να παρευρεθεί…
Το τελευταίο αντίο στον αγαπημένο μας μαθητή και συμμαθητή θα το πούμε την Τετάρτη 22/2/2012 ώρα 15:30μ.μ. στο 3ο νεκροταφείο!
Ηλία δεν έφυγες...ήσουν, είσαι και θα είσαι για πάντα μαζί μας! Η καρδιά και το μυαλό μας θα ταξιδεύουν πλάι σου όπου και αν είσαι…
Καλή αντάμωση με τους αγγέλους και καλή αρχή στο μεγάλο σου ταξίδι!
O.Z.
20-2-2012


4 σχόλια:

  1. Η αλήθεια είναι πως θα σε ξεχάσουμε, Ηλία. Θα μας πάρει η ζωή και θα συνεχίσουμε να ζούμε και χωρίς εσένα. Εσύ μη μας ξεχάσεις.... Καλό ταξίδι αγόρι μου!

    Ρ.Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Ηλίας ήταν πράγματι αθόρυβος και όπως έμαθα σήμερα και πολυτάλαντος .Θα τον θυμάμαι πάντα από τον αποκριάτικο χορό μας ,χαρούμενο ,να μου προσφέρει ένα ποτήρι κόκκινο κρασί ,με τα κόκκινα κερατάκια στο κεφάλι ,αν και τον ήξερα λίγο δεν θα τον ξεχάσω ποτέ .Καλό σου ταξίδι ψυχή μου ,δεν θα χαθούμε θα είσαι πάντα παρών στις καρδιές μας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρια Δεσποινα Λιασσα25 Φεβρουαρίου 2012 στις 12:35 μ.μ.

    Για εσενα που περασες τους τελευταιους σου μηνες πανω στη Γη μαζι μου..Για σενα που μου εδωσες τοσα πολλα..Για σενα που ησουν διπλα μου οποτε σε χρειαζομουν..Για σενα που η παρουσια σου ηταν αρκετη για να νιωθω ολοκληρωμενη..Για σενα που μου εμαθες να ειμαι ο εαυτος μου..Για σενα που μου διδαξες να μην τα παραταω..Για σενα που σημαινεις τοσα πολλα για μενα..Για σενα δε θα τα παρατησω..Θα προσπαθω οσο μπορω..Φτανει να εισαι διπλα μου και τωρα!Φτανει να προσεχεις ολους οσους αγαπας..Φτανει να χαμογελας και να λαμπει ο ηλιος..Φτανει να ερχεσαι στα ονειρα μας..
    Σ'ευχαριστω που ηρθες στη ζωη μου και την εκανες τοσο ομορφη...
    Δεν θα σε ξεχασω...
    Καλο ταξιδι αγαπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή