.

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2009

Κάθε τέλος ...μια νέα αρχή… Κατάργηση  Μορφοποίησης  από  την  επιλογή

Είναι σχεδόν απίστευτο πως σε λίγες μέρες μονάχα θα πέσουν οι τίτλοι του τέλους των σχολικών μου χρόνων σηματοδοτώντας το τέλος μιας αξέχαστης εποχής.
Νιώθω πολύ τυχερή καθώς μπορώ να πω με απόλυτη σιγουριά πως αποφοιτώντας από ένα σπουδαίο δημόσιο σχολείο (4ο Γενικό Λύκειο Περιστερίου ) έχω αποκομίσει τόσες εμπειρίες, τόσες γνώσεις που νιώθω έτοιμη να κάνω μια νέα αρχή σαν ενήλικας πια.
Σ΄ αυτό βέβαια πρωταρχικό ρόλο έπαιξε το περιοδικό μας ΄΄της γάτας το κουδούνι΄΄ που μέσα από τη συμμετοχή μου κέρδισα μοναδικά πράγματα που θα τα φυλάω στο θησαυρό της καρδιάς μου. Έζησα γεγονότα και στιγμές μαζί με τα υπόλοιπα μέλη
του περιοδικού που σίγουρα πολλοί θα ζήλευαν και έκανα φιλίες για τις οποίες είμαι περήφανη και ελπίζω να κρατήσουν μια ζωή.
Επίσης χαίρομαι που η ζωή μου έφερε στο δρόμο μου ανθρώπους όπως
τον κ.Κοσμά, την κ.Μανουσάκη,τηνκ.Αθανασοπούλου,τον κ.Σπυράτο,την κ.Παπαδάτου,την κ.Χατζηβασιλειάδου που όχι μόνο έμαθα από αυτούς αλλά τους θαυμάζω και εύχομαι να συνεχίσουν το υπέροχο έργο τους που πραγματικά ομορφαίνουν το σχολείο μας.
Συνοψίζοντας … αν και η αυλαία για μας τους παλιότερους πέφτει ….αυτό σημαίνει πως είναι η αρχή για ένα νέο ταξίδι…ελπίζω το ίδιο ευχάριστο και δημιουργικό!!.
Εύχομαι ΄΄
το κουδούνι της γάτας΄΄ να συνεχίσει να χτυπά για πολύ καιρό ακόμη!!

Με εκτίμηση και αγάπη
Μητσέα Σταυρούλα -Αρχισυντάκτρια

1 σχόλιο:

  1. Αισθάνομαι κι εγώ πολύ τυχερή που η ζωή φέρνει στο δρόμο μου μαθητές σαν εσένα, Σταυρούλα!

    Ρεγγίνα Μανουσάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή