.

Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010

ΛΑΒΑΜΕ...ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ!!!(...με αφορμή την επίσκεψη του δημοσιογράφου του SBS Βάιου Αναστασόπουλου στο σχολείο μας!!...)

ΜΕ ΚΑΝΑΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟ!!!

Έεεεετσι....έεεετσι!

Χαίρομαι πάρα πολύ με τα νέα σας. Ήμουν σίγουρος πως η συνάντηση αυτή θα ήταν εποικοδομητική και ενδιαφέρουσα και για τα δύο μέρη, γι αυτό άλλωστε και την πρότεινα. Ο Βάιος έχει επιστρέψει. Σε χθεσινό τηλεφώνημα μου εξέφρασε εν περιλήψει και τη δική του χαρά και τον ενθουσιασμό του για τη συνάντηση στο 4ο και την πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση που είχε μαζί σας. Την ερχόμενη Τρίτη θα τον επισκεφθώ στο SBS για μια συνέντευξη που θα κάνουμε για το 1ο Ελληνικό Μαθητικό Φεστιβάλ Κινηματογράφου που ανοίγει τις πύλες του την Κυριακή 24 Οκτωβρίου σε κεντρικό κινηματογράφο της Μελβούρνης. Επιφυλάχθηκε να μου μιλήσει αναλυτικά για την εμπερία του με το τέλος της ραδιοφωνικής μας κουβέντας.

Τελειώνοντας θα ήθελα να σας ευχαριστήσω και πάλι που για άλλη μια φορά με κάνατε υπερήφανο.

Έεεεετσι.....έεεετσι!

Υ.Γ Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς σε όλη την ομάδα, δασκάλους και μαθητές. Ελπίζω στην επόμενη μου επίσκεψη στην Ελλάδα τον Ιούνιο του 2011 να οργανώσουμε μια συνάντηση και με την συντακτική ομάδα του περιοδικού για να γνωρίσω κι από κοντά την τωρινή γενιά "σκυταλοδρομέων" του Κουδουνιού της Γάτας!

manos tzimpragos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου