.

Σάββατο 26 Μαΐου 2012

...είμαστε πολύ υπερήφανοι για το 10o τεύχος!!!




....Τι να πω εγώ τώρα γι' αυτό το περιοδικό ;;Κάθε φορά που γυρνώ τις σκέψεις μου σ' αυτή τη σχολική χρονιά που μας πέρασε....όλες μου οι αναμνήσεις είναι από τις δράσεις του περιοδικού!!Τι να πρωτοθυμηθώ..;Tις συνεντεύξεις,τις δράσεις και τις εκδηλώσει μας,τις εκδρομές στα πανέμορφα μέρη που πήγαμε; Το γέλιο που έχουμε ρίξει με τα παιδιά του περιοδικού; Κάναμε πολύ καλή και δουλειά και παράλληλα περνάγαμε τόσο ωραία! Μέσω του περιοδικού μιλήσαμε με πολύ σημαντικά πρόσωπα ,γνωρίσαμε καινούρια μέρη και πάνω απ'όλα ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ!Χαχα!!!θυμάμαι λίγο πριν αρχίσει το σχολείο που στεναχωριόμουν τόσο πολύ που θα πήγαινα σε αυτό το λύκειο!Που να 'ξερα.. η χαζή! … το περιοδικό είναι η καρδιά του σχολείου μας... ειδικά φέτος που ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά για όλους μας! Μέσα από τις εκδηλώσεις μας  χαρίσαμε γέλιο και χαρά σε μαθητές και καθηγητές και αυτό ήταν πολύ ευχάριστο! Θα ήθελα πάρα πολύ να συνεχίσει αυτή η δράση για πολλά πολλά χρόνια ακόμα γιατί έτσι θα δοθεί η ευκαιρία και στους επόμενους μαθητές να δημιουργήσουν. Θα ήθελα να νιώσουν και αυτοί τόσο υπερήφανοι και ενθουσιασμένοι όταν πιάσουν στα χέρια τους το πρώτο τυπωμένο περιοδικό... οπως ακριβώς νιώσαμε και εμείς!!!Ναι κύριε Κοσμά, είμαστε πολύ υπερήφανοι για το 10o τεύχος… γιατί είναι ένα τόσο ωραίο και ευχάριστο περιοδικό φτιαγμένο από απλούς μαθητές, από εμάς! Και εγώ θα συνεχίσω να σας κάνω να γελάτε με τον διαφορετικό μου τρόπο που σας παρουσιάζω τα ζώδια...
Ξέρω ξέρω ,δεν κρατιέστε για τα καινούρια μου θέματα !!!:D 


Γατααακια...ετοιμαστείτε για το 11ο τεύχος!!!
Ελευθερία Θανάση-συντάκτρια-
’’τ΄άστρα του 3ου’’..και όχι μόνο!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου