.

Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

....γιατί αυτά είναι που μένουν!




…και από κει που έλεγα άντε 3 χρονάκια μένουν θα περάσουν που θα πάει, δεν θέλω με τίποτα να τελειώσω το σχολείο και αυτό χάρη στο περιοδικό μας!!Όλες αυτές οι μονότονες και βαρετές ώρες μαθήματος όλη τη χρονιά πέρναγαν πιο γρήγορα ξέροντας ότι στο διάλειμμα θα μαζευτούμε πάλι όλοι  στο γραφείο του περιοδικού θα κάνουμε την πλάκα μας, οι καθηγητές θα μας φωνάξουν για τη φασαρία που κάνουμε και ξαφνικά θα μπει ο κ.Κοσμάς και θα μας ανακοινώσει μια ακόμη δράση του περιοδικού... είτε αυτή θα είναι συνέντευξη,επίσκεψη,εκδρομή ή οτιδήποτε άλλο!!Όλο αυτό το τρέξιμο και το άγχος για το αν θα προλάβουμε να απομαγνητοφωνήσουμε, να γράψουμε,να διορθώσουμε και να τυπώσουμε κατάλαβα πως άξιζαν τον κόπο μόλις έπιασα στα χέρια μου το 10ο τεύχος…αυτό ήταν!!Ήμουν τόσο ενθουσιασμένη και υπερήφανη που συμμετείχα και εγώ στην προσπάθεια της έκδοσής του. Τα άρθρα, τα σκίτσα, οι συνεντεύξεις, τα αφιερώματα ήταν όλα ένα κι ένα και το πιο σημαντικό ήταν όλα δημιουργήματα παιδιών στην ηλικία μου!!Είμαι πλέον σίγουρη πως διάλεξα σωστά το 3ο-4ο για λύκειό μου γιατί είναι απ’ τα ελάχιστα σχολεία που έχει σκοπό όχι μόνο να μας διδάξει αυτά που λένε τα βιβλία αλλά ότι πρέπει να μένουμε πιστοί στους στόχους και στις ιδέες μας ακόμα και αν όλοι είναι εναντίον μας…

Αριάδνη Μουγιάκου-Συντάκτρια του περιοδικού

2 σχόλια:

  1. ...ευχαριστούμε καλή μας Αριάδνη για τη διάθεσή σου να στηρίξεις με οποιοδήποτε τρόπο το περιοδικό μας...τα καλύτερα έρχονται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΠΨΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ.....ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΖΗΣΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΕΧΑΣΤΕΣ...!!!!!!!!!
    ΕΥΤΤΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΠ ΑΝΘΡΩΠΟΙ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΤΗΛΩΒΑΤΕΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή