.

Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

....ευχαριστώ για το μάθημα ζωής!!!





 

''...Τα σχολικά μου χρόνια ήταν γεμάτα όμορφες και γλυκές στιγμές!Το δημοτικό γεμάτο παιχνίδια και ξεγνοιασιά, το γυμνάσιο μια μπερδεμένη μεταβατική φάση απο το παιδί στον έφηβο  και το λύκειο.Το λύκειο μπορεί εύκολα να περιγραφεί με μια φράση:''της γάτας το κουδούνι''...για μένα η ευκαιρία που δόθηκε σε όσους ασχολούνται με το καταπληκτικό περιοδικό είναι σαν μια μέρα βόλτα στο λούνα-παρκ!Δισκέδαση,αγωνία,γέλιο,φιλία,αναμνήσεις και γλυκιά κούραση στο τέλος της διαδρομής!

 Νιώθω πως δεν ήμουν μια απλή μαθήτρια, αλλά αντιμετωπιζόμουν σαν συνάδελφος, προσωπικότητα και άτομο ικανό να με εμπιστευτούν!Πέρασα υπέροχα όσο κράτησε! και πολλές φορές μου λείπει και μένα...αλλά ξέρουμε πως όλα τα όμορφα πράγματα κάποια στιγμή τελειώνουν...για να αρχίσουν άλλα καλύτερα!

Ελπίζω να μπορέσω στην καριέρα μου ως δασκάλα να βοηθήσω τα παιδιά μου να αποκτήσουν έστω και λίγες από τις αξέχαστες  εμπειρίες που έζησα εγώ, με όποιο τρόπο μπορώ! Να φανώ άξια να γίνω παιδαγωγός και όχι απλά μια μηχανή μετάδοσης γνώσεων!να μπορέσω να μιμηθώ τους απίστευτους καθηγητές που είχα!Εύχομαι καλή συνέχεια, πολλές επιτυχίες και μεράκι για να συνεχίσετε να εμνπέεστε και να δημιουργείτε..''

4ο Λύκειο Περιστερίου...ευχαριστώ για το μάθημα ζωής!!!

      Γεωργία Μεγαδούκα-Φοιτήτρια Παιδαγωγικό Αθήνας- πρ.Αρχισυντάκτρια

1 σχόλιο:

  1. Πολύ συγκινητικό και ωραίο!
    Συγχαρητήρια σε όλους παλαιούς και νέους

    Ματα Ε. Ραουγκαντε
    Πρέσβης της Ρουάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή