.

Τρίτη 10 Μαρτίου 2009

Η συνάντησή μας με την Βίκυ Σταυροπούλου.

Η Βίκυ Σταυροπούλου θυμάται και αναπολεί…


Η Βίκυ Σταυροπούλου επισκέπτεται το παλιό της σχολείο (ΚΓ΄) προσκεκλημένη της Υποδιευθύντριας του σχολείου κ. Κατσιβέλη Σταματίας την οποία ευχαριστούμε.
Μας εντυπωσίασε η αμεσότητα και ο καίριος λόγος της ‘’δικής μας’’ Βίκυς καθώς ο αυθορμητισμός της που είναι ίδιος με αυτόν της εφηβείας της.

… Γεννήθηκα από μετανάστες γονείς στην Αφρική.. Μεγάλωσα στο Περιστέρι..
….Έχω συγκινηθεί πάρα πολύ γιατί εδώ πέρασα τα καλύτερά μου χρόνια
….Ξεκίνησα το θέατρο στα 25 μου χρόνια
….Δεν κάνανε βέβαια και πάρτυ οι δικοί μου από τη χαρά τους
…Τώρα χαίρονται πάρα πολύ
….Εύχομαι ειλικρινά σε όλους τους μαθητές νάχουν την τύχη που είχα εγώ
….Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα αλλάξει τόσο πολύ η ζωή μου ..
….Ήμουν ένα παιδί χαβαλές… κέφι τραγούδι , χορός απόψε στην πόλη μας…
….Θά θελα να βοηθήσω την πρώτη ή την τρίτη ηλικία..
….Στην τηλεόραση ο καλύτερος ρόλος που έπαιξα ήταν ΄΄στο είσαι το ταίρι μου΄΄
…..Τίποτα στη ζωή δεν σας χαρίζεται
….Είχα αυτοπεποίθηση όταν ξεκίνησα
…Να διαβάζετε ... είναι μεγάλη χαρά το καινούργιο
….Και τότε είχαμε ωραίους καθηγητές, ωραίους τύπους, με χιούμορ…
….Ένα χάδι τους μου άλλαζε τη διάθεση …..και τώρα βλέπω ωραίες φάτσες..
….Μπράβο στους καθηγητές σας
….Η τηλεόραση έχει και τα καλά της…Με ενοχλεί όμως γιατί εδώ και δυο εβδομάδες οι δημοσιογράφοι λένε απίστευτες βλακείες… Όλα αυτά μου φαίνονται χυδαία…
…Δεν με ενοχλεί η αναγνωρισιμότητα… έχει και τα καλά της
…Είναι μεγάλη δύναμη η ηλικία σας….
…Τα ναρκωτικά είναι μια ψευδαίσθηση…
…Πρέπει να αντιστέκεστε και να μην παρασύρεστε από τους άλλους.
…Να μην ψήνεστε και να βοηθάτε τους φίλους σας.
….Να νοιάζεστε ο ένας για τον άλλον να έχετε ανοιχτά τα μάτια σας και να μην παρασύρεστε από το σύνολο.

Ολόκληρη η συνέντευξη με τη Βίκυ θα δημοσιευτεί στο επόμενο(7Ο τεύχος)
…. Μια ΄΄γεμάτη ΄παρουσία που επιβεβαίωσε την αλήθεια της..


Βίκυ σ΄ευχαριστούμε..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου