.

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009

Η συνάντησή μας με τον Νίκο Παπαδάκη

Βλέπουμε το σχολείο με ΄΄άλλο΄΄ μάτι..

….το Life Style του Νίκου Παπαδάκη
τον συναντήσαμε ..
..στον Τηλεοπτικό Σταθμό Αlter, χωρίς να αντιμετωπίσουμε ιδιαίτερες δυσκολίες εκ μέρους της παραγωγής της εκπομπής Life Style, την οποία ευχαριστούμε!!
και μας μίλησε για …..
τις παιδικές του αναμνήσεις , τα πρώτα του βήματα, την τηλεόραση , τις γυναίκες, τα προβλήματα της εποχής στο modeling -ναρκωτικά, νευρική ανορεξία- τα σχέδιά του για το μέλλον…..για όλα ….
• Μου αρέσουν τα απλά πράγματα. Να κάνω βόλτες με τους φίλους μου να πηγαίνω για καφέ στο Μοναστηράκι ή στο Θησείο.
• Ήθελα να γίνω γεωπόνος. Μου προέκυψαν πράγματα στη ζωή που δεν τα είχα σκεφτεί όπως το ταξίδι μου για τρία χρόνια στην Αμερική. Νιώθω ικανοποιημένος αλλά πάντα αναζητάω κάτι καινούργιο.
• Έμεινα μόνιμος στο Πολεμικό Ναυτικό για 9 χρόνια.
• Έχω φάει στη ζωή μου αρκετές(!!!!) χυλόπιτες. Χορτάτος είμαι !!Mια χαρά!!
• Αυτό που βλέπετε στην τηλεόραση δεν έχει καμιά σχέση με την προσωπικότητά μου. Είμαι πάρα πολύ απλός. Στην εκπομπή που κάνουμε προσπαθούμε να προβάλουμε έναν ιδιαίτερο τρόπο ζωής που όμως δεν προτείνουμε..
…(ολόκληρη η συνέντευξη θα δημοσιευτεί στο επόμενο-8ο τεύχος)

Τέσσερις από τους νέους συντελεστές-συντάκτριες αυτής της συνάντησης, η Κατερίνα, η Ιωάννα, η Λίνα και η Αιμιλία μας είπαν για την πρώτη τους εμπειρία από μια τέτοια δραστηριότητα.

• Αν και ήταν η πρώτη μου συνέντευξη, πήγε αρκετά καλά , με πολύ γέλιο και κέφι. Στην αρχή είχα άγχος παρ΄ όλα αυτά το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό!! Αυτή θα είναι η αρχή για πολλές ακόμη πετυχημένες συνεντεύξεις….. ελπίζω!!
Είμαι χαρούμενη που συμμετέχω στις πρωτοβουλίες του περιοδικού γιατί είναι μια δραστηριότητα που πραγματικά σε <<γεμίζει>>. KATEΡΙΝΑ

• Πιστεύω ότι μάθαμε αρκετά πράγματα για τη ζωή του Νίκου Παπαδάκη και πήραμε αρκετές χρήσιμες συμβουλές. Περάσαμε πολύ ωραία, γελάσαμε και ….προσωπικά, είχα πολύ άγχος με το θέμα των ερωτήσεων-μήπως μπερδέψω τις ερωτήσεις και τα λόγια-αλλά κατά τ΄άλλα όλα καλά!!!
Οι δραστηριότητες αυτές είναι πολύ ωραίες μας βοηθάνε να ξεχαστούμε από τη ρουτίνα και να δούμε το σχολείο με ΄΄άλλο΄΄ μάτι με περισσότερο ενδιαφέρον. ΙΩΑΝΝΑ





• Ήταν η πρώτη συνέντευξη που συμμετείχα και ήταν πραγματικά μια αξέχαστη εμπειρία. Μάθαμε πολύ ενδιαφέροντα πράγματα από τη ζωή του Νίκου Παπαδάκη και γελάσαμε αρκετά. Ο Νίκος Παπαδάκης ήταν πάρα πολύ ευγενικός μαζί μας και μας έδωσε πολύ χρήσιμες συμβουλές. Περάσαμε πολύ ωραία και πραγματικά το ευχαριστηθήκαμε..
Χαίρομαι που το περιοδικό λειτουργεί τόσο καλά και μπορούμε να κάνουμε τόσο ενδιαφέροντα πράγματα. ΛΙΝΑ


• H συζήτηση με το Νίκο Παπαδάκη μας έδωσε την ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή με τον κόσμο του life style.Ήταν μια μοναδική εμπειρία καθώς αυτή η γνωριμία μας ώθησε στο να ενημερωθούμε για το χώρο της showbiz και γενικότερα να ενημερωθούμε για τη δυσκολία αυτής της δουλειάς.
Στην αρχή υπήρξε μια αμηχανία αλλά γρήγορα εξελίχτηκε σε μια ευχάριστη και ενδιαφέρουσα συζήτηση. Αυτό που με εντυπωσίασε ιδιαίτερα ήταν η φυσικότητα και ο αυθορμητισμός που υπήρχαν στη συζήτηση αλλά και το πόσο απλός ήταν ο κ. Παπαδάκης μαζί μας.
Τέτοιες πρωτοβουλίες και συναντήσεις μας δίνουν τη δυνατότητα να ξεφύγουμε από την άχρωμη συνηθισμένη καθημερινότητα και να συμμετέχουμε σε κάτι τόσο ενδιαφέρον και εποικοδομητικό. ΑΙΜΙΛΙΑ

….Ευχαριστούμε το σχολικό μας έντυπο
που είναι …μια δραστηριότητα που πραγματικά μας… <<γεμίζει>> …..

Στη συνέντευξη συμμετείχαν:
Αθανασόπουλος Σπύρος-Α-1
Γκόλα Κατερίνα-Α-1
Μητσέα Σταυρούλα -Γ-3
Μπραίμη Αιμιλία-Α-3
Τσαλαματά Λίνα-Α-4
Φακούδη Ιωάννα-Α-4

Foto –videocamera:
Kολοφούση Μαρία-Γ-2
Κοσμάς Διονύσης

1 σχόλιο: